Y-Mind gebruikt cookies om je ervaring te verbeteren. Meer info

FAQ

Op deze pagina bundelen we enkele van de meestgestelde vragen die we krijgen van onze klanten.

Heb je een andere vraag? Contacteer ons hier!

Wanneer ik meerdere reservaties of evenementen wil boeken lukt dit niet?

Op dit moment is het helaas niet mogelijk om meerdere evenementen of personal training sessies te reserveren in dezelfde bestelling. We raden je aan om iedere reservatie apart te bestellen, of een terugkerende reservatie te maken voor je personal training sessies. Hier kan je kiezen om jouw reservatie wekelijks of maandelijks op een vast tijdstip te herhalen, rekening houdend met de agenda van je trainer natuurlijk.

Waarom is de betaalmethode ‘Ter plaatse betalen’ niet beschikbaar?

Ter plaatse cash betalen is enkel mogelijk indien je geen producten uit onze webshop in je bestelling hebt zitten. Indien wel, dan zal je deze enkel online kunnen betalen, met Y-Mind credits, Bancontact of je bank app. Indien je dus graag ter plaatse jouw reservatie betaald, dan reken je de producten uit de shop best apart af.

Ik heb geen Y-Mind credits meer, wat nu?

Y-Mind credits kunnen gebruikt worden om te betalen op onze website voor materiaal huur, personal training sessies, evenementen of in onze shop. Wanneer je geen credits meer hebt, dan kan je deze bijladen in jouw account, onder het menu ‘Mijn Y-Mind credits’. We raden je wel aan even contact met ons op te nemen, want we bieden ook voordeligere pakketten aan om credits aan te kopen.

Naast Y-Mind credits is het natuurlijk ook steeds mogelijk om te betalen met Bancontact, of je bank app, of cash ter plaatse. Dit laatste is alleen mogelijk indien je geen producten uit onze shop in je bestelling hebt, deze kan je enkel online betalen en niet ter plaatse.

Kan ik mijn gebruikersnaam veranderen?

Dit is helaas niet mogelijk met ons systeem. Je kan wel steeds aanmelden met jouw emailadres, dus zolang je deze onthoudt zit je veilig!

Waarom kan ik op mijn account pagina niet inloggen bij het menu Training/event reservaties?

Wanneer je nog geen personal training of evenement reservaties hebt gemaakt, dan zal je nog geen toegang krijgen tot het overzicht in jouw account. Zodra je een eerste afspraak hebt geboekt of ingeschreven bent voor een evenement, dan zal je in jouw account onder het menu Training/event reservaties een overzicht hiervan kunnen terugvinden.

Kan ik een bestelling in de webshop ook komen afhalen?

Zeker en vast! Tijdens het afrekenen kan je ervoor kiezen om je bestelling te laten verzenden (dit kost €6), of om je bestelling af te halen in Ieper. Indien je dus liever jouw bestelling persoonlijk komt afhalen, selecteer dan deze laatste optie.

Heb je een andere vraag?

Get in touch